روال کار به این صورت است که پس از اعلام واحد فروش به واحد خدمات پس از فروش مبنی بر نصب مانیتور لمسی برای مجموعه مورد نظر، ابتدا هماهنگی های لازم جهت بستر سخت افزاری و معرفی رابطین پروژه به صورت مکتوب انجام می شود، سپس اقدامات لازم جهت نصب برنامه با رابط معرفی شده صورت می گیرد.
با توجه به توافقات صورت گرفته نصب به دو صورت قابل انجام خواهد شد :
الف) در محل مشتری
ب ) به صورت ارتباط از راه دور ( Remote )

الف ) در محل مشتری :
یک کارشناس از واحد خدمات پس از فروش به مجموعه مورد نظر مراجعه می نماید و برنامه ی مورد نظر بر روی استند های لمسی یا مانیتور های لمسی نصب می شود و آموزش نصب سرور به رابط نیز توسط کارشناس اعزامی صورت خواهد گرفت.

ب ) به صورت ارتباط از راه دور ( Remote ):
فایل های مورد نیاز به همراه قفل نرم افزاری برای مجموعه ارسال خواهد شد که پس از دریافت توسط رابط پروژه، کارشناس شرکت به صورت ریموت برنامه را در سرور و کلاینت ها نصب خواهد کرد و آموزش های نصب به رابط نیز انجام می شود.

منو
بستن
×